czwartek, 4 kwietnia 2013

Notka informacyjna.

Cześć.
Kurde, dawno nie wchodziłam na te konto na blogerze, ale to nie znaczy, że nie czytałam komentarzy. Mimo, iż było ich mało, bo chyba z 3 tylko, mnie i tak było b. miło. :) Więc w tej notce informacyjne, postanowiłam wam podziękować dla każdej. :D
Zacznę od bloga, którego 19 rozdziałów przeczytałam w... półtorej godziny coś takiego i codziennie wchodzę, żeby zobaczyć czy czegoś nie dodałaś. :D Chodzi mi o blog remphadore-love-forever.blogspot.com
Jestem pod wrażeniem twojej historii i krótko powiem, że zakochałam się w tym blogu. Dziękuje za komentarz i czytałam, że w tym roku miałaś, dziś 4 kwietnia sprawdź szótoklasity, więc mam nadzieję że poszedł ci b. dobrze. Rozumiem co to znaczy, bo ja miałam go w tamtym roku i wgl. :p
Drugi blog to http://topin-zawszespoko.blogspot.com/ Cudownie opisujesz historię miłości Tonks i Remusa i za to kocham twój blog. Mam nadzieje, że już niedługo będzie coś ważnego dziać się w ich sprawie i czekam na następne rozdziały. Tak jak autorka poprzedniego bloga, wiem że pisałaś sprawdzian i mam nadzieję że jesteś zadowolona i będzie dużo punktów. :)
Ostatnia osoba, której chce podziękować, to jest Roxy, ona dobrze wie za co, więc się rozpisywać nie chcę. :D 
Co do historii, chcę zmienić kilka uwag tak jak planowałam. Więc nie liczcie na to, że oni będą tak szybko razem, dużo się zmieni w życiu Tonks, na jakiś czas postanowi się przeprowadzić, potem wróci, ale przywiezie kogoś ze sobą. Jak dobrze pójdzie to skończę dziś pisać rozdział, który zaczęłam pisać prawie miesiąc temu Może jakoś uda mi się go napisać bez kartki, którą zgubiłam. -.- 
Jeśli macie jakiekolwiek pytania, zapraszam na mojego aska klik i twittera klik. Do rozdziały 6. ; ) 
Mam zamiar założyć też drugiego bloga, tylko nie wiem o jakiej tematyce, Hogwart czy normalne życie? Co mi doradzacie? 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci, kochana ;**
    Kurczę, jestem taka ciekawa, mam nadzieję, że zdążysz jeszcze dziś dodać NN O,O
    Oczywiście zaobserwowałam Cię na tt (Remus Lupin jestem :D )
    A jeśli chodzi o drugiego bloga, to stanowczo Hogwart ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje!!!
    A co do pytania.. to zgadzam się z górą... HOGWART

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie NN :)
    remphadore-love-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowość;)
    http://topin-zawszespoko.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. NOWOŚĆ
    http://topin-zawszespoko.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam na mojego bloga:
    ginny-jej-cenne-zycie

    OdpowiedzUsuń