wtorek, 16 kwietnia 2013

Kilka ważnych informacji...

Cześć.
Chciałam ogłosić, że to koniec bloga. Nie wiem co mam już tu pisać, to jednak nie była zbyt dobra historia.
Ale nie martwcie się, założę drugiego,nowego bloga z tą samą tematyką. :) Postacie będą takie samo, tylko ją trochę wyjde z kanonu i napisze coś własnego, tylko niektóre informacje będą się zgadzać z książką. Jak już wszystko tam ogarnę to podam link i to będzie wtedy ostatni post na blogu. Liczę, że nadal będziecie mnie wspierać. :3
Do zobaczenia, Elisa/Dora xoxo.

3 komentarze:

  1. Szkoda że ukończyłaś bloga, bo skończyłaś w takiej ciekawej chwili!!! Ale trudno! Zawiadom mnie o nowym blogu..napisz na email alisoch@wp.pl lub napisz to w komentarzu na blogu ginny/jej/cenne/zycie gdzie serdecznie zapraszam!!!!
    Pozdrawiam
    Zaajebista

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że będziemy wspierać;)
    Liczę że powiadomisz mnie na moim blogu Topin;)
    ŻYCZĘ DUŻO WENY!!!

    OdpowiedzUsuń